MISTERY SHOPPING

CE ESTE
MISTERY SHOPPING?
Deții o afacere în retail și vrei să evaluezi activitatea companiei sau să testezi în mod obiectiv calitatea serviciilor oferite către clienți și gradul de satisfacție pe care îl primesc?
Soluția cea mai eficientă este ”Mystery Shopping” sau ”Clientul Misterios”!
Această metodă de evaluare îți oferă o imagine estimativă a serviciilor din punctul de vedere al unui client. De aceea, misiunea unei persoane care joacă rolul unui client, este extrem de importantă.
TIPURI
DE EVALUĂRI
In funcție de scopul final al evaluării, serviciul nostru de Mystery Shopping poate fi pus în practică în diferite moduri de abordare. Putem să facem verificări face 2 face sau chiar și de la distanță.

OBIECTIVE
MISTERY SHOPPING
Cu ajutorul Serviciilor de Mystery Shopping se pot urmări diferite obiective:
● Diagnosticarea și identificarea punctelor slabe în cadrul furnizării de servicii
● Dezvoltarea și motivarea angajaților
● Competitivitatea companiei
● Evaluarea concurenței
AVANTAJELE
MISTERY SHOPPING
Pe lângă numeroase beneficii, serviciul nostru te poate ajuta să previi anumite evenimente neplăcute pe viitor.
● un client nemulțumit își va relata experiența altor 10 persoane și nu vrei asta
● costul atragerii unui nou client, este de 10 ori mai mare decât costul „plătit” pentru a menține un client
● te ajuta să evaluezi performanțele angajaților
● poți verifica dacă angajații respectă standardele impuse
● te ajută să identifici problemele cu care se confruntă compania ta în relația cu clienții și potențialii clienți
● o problemă odată ce este depistată poate fi soluționată


AI NEVOIE DE
MAI MULTE INFORMAȚII?
Dacă acest serviciu ți-a captat atenția, ți-am pus la dispoziție o prezentare în format PDF ce conține toată informația necesară despre serviciul prezentat în această pagină. De la publicul țintă până la etapele procesului și avantajele acestuia, documentul conține exact detaliile de care ai nevoie.