MISTERY SHOPPING

CE ESTE

MISTERY SHOPPING?

Deții o afacere în retail și vrei să evaluezi activitatea companiei sau să testezi în mod obiectiv calitatea serviciilor oferite către clienți și gradul de satisfacție pe care îl primesc?

Soluția cea mai eficientă este ”Mystery Shopping” sau ”Clientul Misterios”!

Această metodă de evaluare îți oferă o imagine estimativă a serviciilor din punctul de vedere al unui client. De aceea, misiunea unei persoane care joacă rolul unui client, este extrem de importantă.

TIPURI

DE EVALUĂRI

In funcție de scopul final al evaluării, serviciul nostru de Mystery Shopping poate fi pus în practică în diferite moduri de abordare. Putem să facem verificări face 2 face sau chiar și de la distanță.

ÎN LOCAȚIA COMPANIEI

EVALUARE TELEFONICĂ

EVALUARE ONLINE

OBIECTIVE

MISTERY SHOPPING

Cu ajutorul Serviciilor de Mystery Shopping se pot urmări diferite obiective:

Diagnosticarea și identificarea punctelor slabe în cadrul furnizării de servicii
Dezvoltarea și motivarea angajaților
Competitivitatea companiei
Evaluarea concurenței

AVANTAJELE

MISTERY SHOPPING

Pe lângă numeroase beneficii, serviciul nostru te poate ajuta să previi anumite evenimente neplăcute pe viitor.

un client nemulțumit își va relata experiența altor 10 persoane și nu vrei asta
costul atragerii unui nou client, este de 10 ori mai mare decât costul „plătit” pentru a menține un client
te ajuta să evaluezi performanțele angajaților
poți verifica dacă angajații respectă standardele impuse
te ajută să identifici problemele cu care se confruntă compania ta în relația cu clienții și potențialii clienți
o problemă odată ce este depistată poate fi soluționată

HAI SĂ COLABORĂM

Profită de experiența noastră de peste 25 de ani în servicii corporate human resources.

CERE OFERTA